雅- Miyavi- Papamama ~Nozomare nu Baby~ letra

Miyavizm – Shugi (01.06.2005)
09.Papamama ~Nozomare nu Baby~

ESPAÑOL

Al igual que usted, como yo, así que me odio y la sangre no voy
a ser como tú

Papa, mamá, abuelo, hermana ... Lo siento, lo siento
Maestro, la señora de al lado, Tarou, estoy realmente triste

Como si el fuckin 'día había desaparecido (Mr. Gaddess)
Querer morir todos los días (Mr. Gaddess)
[Hey Dios, me pregunto si he hecho algo mal?]

Basta, basta ya
Pare él, marcha atrás, me deje solo

Papa

Papa se dirigió a la mountañas, mama a los ríos y todavía estoy solo
Hey, ¿por qué papá y mamá tienen relaciones sexuales?

Mi fría orejas decir buenas noches (Mr. Gaddess)
Mi almohada humedecido dice de buena mañana (Mr. Gaddess)
[Oye Dios, ¿dónde está mi casa?)

Basta, basta ya
Pare él, marcha atrás, me deje solo

Aviso de mí, mirar hacia atrás para mí, me abrazo

----------------------------------------------------------

ENGLISH
Like you like me, so I hate blood and I won't be just like you

Papa, mama, grandpa, sister... I'm sorry, I'm sorry
Teacher, the lady next door, Tarou, I'm really sorry

As if the fuckin' days had disappeared (Mr. Gaddess)
Wanting to die everyday (Mr. Gaddess)
[Hey God, I wonder if I've done something bad?]

Enough, enough already
Stop it, back off, just leave me alone

Papa

Papa went to the mountais, mama to the rivers and I'm still alone
Hey, why did papa and mama have sex?

My cold ears say good-night (Mr. Gaddess)
My dampened pillow says good-morning (Mr. Gaddess)
[Hey God, where is my home?)

Enough, enough already
Stop it, back off, just leave me alone

Notice me, look back to me, embrace me

Mama


--------------------------------------------------------


ROMAJI


Mo ii yo...

Like you like me, so i hate blood and i won't be just like you.
Like you like me, so i hate blood and i won't be just like you.

Papa, mama, ojii-san, onee-chan... gomen ne, gomen ne, nnn..
Sensei, tonari no oba-chan, tarou-kun, hontou ni gomen ne.

Nakitakunaru youna fuckin' days (mr. gaddess)
Shinitakunaru hodo everyday (mr. gaddess)
[nee, kamisama boku warui koto shita kanaa?]

Mou ii yo, mou ii yottara...
Yameteyo, hottoiteyo, kamawanai de yo.
Papa...

Like you like me, so i hate blood and i won't be just like you.
Like you like me, so i hate blood and i won't be just like you.

Papa wa yama he, mama wa kawa he, boku wa {{mata}} hitori,
Nnn..
Doushite doushite papa to mama wa {{sekkusu}} shita no, ne?

Mimi wo samui de say good-night (mr. goddess)
Makura nurashite say good-morning (mr. goddess)
[nee kamisama, boku no uchi wa doko desu ka?]

Mou ii yo, mou ii yottara...
Yameteyo, hottoiteyo, kamawanai de yo.
Mou ii yo, mou ii yottara...
Yameteyo, hottoiteyo, kamawanai de yo.
Mou ii yo, mou ii yottara...
Kizuite yo, furimuite yo, dakishimete yo.
Mama...